Studenţii au acces, în urma unei cereri aprobate de conducerea facultății, la conturi de e-mail instituționale.

Conturile de e-mail sunt de forma: primulnume[.]primulprenume[at]drept[.]ucv[.]ro

Semnificaţia adresei de e-mail (primulnume[.]primulprenume[at]drept[.]ucv[.]ro) este următoarea:
- grupul de caractere (primulnume) este format din litere şi reprezintă primul nume fără diacritice
- grupul de caractere (primulprenume) este format din litere şi reprezintă primul prenume fără diacritice

Între grupurile de caractere menţionate mai sus (primulnume şi primulprenume) se va folosi caracterul (.)(punct).

Conturile create pot fi accesate la adresa http://portal.office.com.

De exemplu, în cazul studentei IONESCU (LUPU) MĂRIA ELENA, contul creat este: ionescu[.]maria[at]drept[.]ucv[.]ro

După accesarea portalului, studenta de mai sus va introduce la utilizator ionescu[.]maria[at]drept[.]ucv[.]ro, iar la parolă, parola inițială oferită la aprobarea contului. Studenții pot să își schimbe parola inițială. Resetarea parolei, în caz că au uitat-o, se face doar la cerere, de către administratorul serviciului de e-mail.

Serviciul de e-mail este asigurat prin folosirea portalului Office 365, ce oferă studenţilor câte o casuţă poştală cu un spaţiu de stocare de date în cloud de 50 GB, cu acces la outlook online.

Platforma permite lucru individual sau în grupuri cu documente prin aplicațiile: Word Web App, PowerPoint Web App, Excel Web App și OneNote Web App;

Relaţii la biroul C3.5.

Facultatea de Drept nu solicită niciodată parolele pentru accesarea serviciului de e-mail. (vezi Înşelăciune Electronică)

Legături utile: Introducere in Office 365

                    Politica de utilizare acceptată de Microsoft Online Services (Norme de conduită)

                    Codul de conduită Windows Live

                    Foloseşte software cu licenţă